Home staging

Při prodeji nemovitosti není důležitý váš vkus, ale představy kupujícího. Je těžké se trefit do estetického cítění všech. Pomocí principů home stagingu uděláme z vašeho domova produkt na prodej, který osloví co nejširší okruh zájemců.

CO JE HOME STAGING?

po home stagingu
  • umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo k pronájmu
  • umění jak ukázat potenciál nemovitosti
  • know how, jak z minima vytěžit maximum
původní stav

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak z minima vytěžit maximum, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. 

Home staging je příprava domu nebo bytu k nafocení fotografií pro realitní kanceláře a k prohlídce potenciálních zájemců. Může to být i samostatná konzultace, která majiteli nemovitosti poskytne jednoduchý návod a seznam toho, co si může a jistě i zvládne za minimální náklady udělat nebo obstarat sám. Profesionální home stager provádí řadu promyšlených změn interiéru a někdy i exteriéru, které jsou zaměřené na zvýšení atraktivity nemovitosti. Upravuje nemovitost pro potenciální zájemce, nikoli pro současného majitele. Po provedení home stagingu se váš dosavadní domov stane nemovitostí, která bude moci být úspěšně uvedena na realitní trh jako zajímavý produkt. Je prokázáno, že vkusně vybavené nemovitosti se pronajímají nebo prodávají rychleji než prázdné.

CO JE CÍLEM HOME STAGINGU?

po home stagingu

Cílem home stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem, a aby se prodala nebo našla nájemníky v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu. Home staging má za cíl vytvářet emoce.

původní stav

UKÁZKY NAŠICH REALIZACÍ HOME STAGINGU

CO VÁM HOME STAGING PŘINESE?

po home stagingu
  • objektivní posouzení vaší nemovitosti
  • výrazné zviditelnění vaší nemovitosti na trhu
  • prodej za lepší cenu, rychlejší pronájem
původní stav

CO NENÍ HOMESTAGING?

Home staging není bytový design. Design interiéru, zařízení a doplňky, jaké má majitel rád a k nimž má citový vztah, vdechnou prostoru osobní charakter a styl, zatímco home staging klade důraz na jeho „odosobnění“ pro lepší představivost druhých.

Home staging nezahrnuje stav nemovitosti, i když se ho dotýká (např. odstranění drobných technických nedostatků). Jestliže ale do domu zatéká, potřebuje nová okna nebo střechu, vstup na balkon či terasu je na vlastní nebezpečí, bude potřebovat více než home staging. Tyto nedostatky by s prodávajícím měl přehodnotit jeho realitní makléř.