Služby pro developery

Níže naleznete vybrané nástroje a služby, které pro práci s developerskými projekty používám. Nejen díky těmto nástrojům jsem profesionálem v oboru,
s těmito nástroji a mým know how bude váš projekt úspěšný.

PŘÍPRAVA PROJEKTU

Poctivá příprava projektu je základem jeho úspěchu. Důkladná anlýza a následné zapracování poznatků či nápadů může trvat mnoho měsíců či let, ale rozhodně se vyplatí. Projektem nejsou jen hezké vizualizace, ale projekt musí být funkční jako celek. Počínaje přes dispozice, marketing, prodej, klientské změny až po předání jednotek.

Klienti chtějí kvalitu bez kompromisů, proto je nutné jim jí nabídnout. Pojďme do toho společně.
Rádi se podílíme na projektu od samého počátku, kdy investujeme náš čas a dlouholeté know how, protože jsme schopni se tak postavit za výsledek. Nezříkáme se odpovědnosti, ale máme rádi pravomoce.

Analýza projektu

Nejprve provedu celkovou analýzu projektu, najdu jeho silné a slabé stránky, zjistím příležitosti a eliminuji hrozby. Důsledná SWOT analýza nám ukáže projekt ve skutečném stavu bez obalu a je jen na nás, jak se k jeho nastavení či případným změnám postavíme čelem. Raději si přiznejme chyby na začátku, než za ně platit na konci.

Nastavení projektu

Celková koncepce a směrování projektu, skladba, velikosti a dispozice jednotek jsou základem úspěšného prodeje VŠECH jednotek projektu. Nastavení a fázování prodeje i cenotvorby jde ruku v ruce předchozímu kroku. Když se udělá chyba na začátku, projeví se většinou až na konci a buď stojí čas, nebo peníze. Obojí je příliš velká cena.

Vizualizace

Správný výběr bytu, úhlu záběru, vybavení, nasvícení, barev, okolí apod. Je toho hodně, co je potřeba vyladit tak, aby byla vizualizace pro potenciální kupující přitažlivá. Byť si každý klient byt zařídí dle svého vkusu, interier s důrazem na kvalitní materiály a zajímavé kusy nábytku klienty upoutá a je tak nedílnou podporou prodeje. A právě proto se jim tolik věnuji, protože nás budou provázet po několik let.

Název a logo projektu

Hodiny trávím s marketingovými experty a vymýšlíme, přeme se i rozvíjíme, aby název i logo projektu bylo nějakým způsobem pro projekt charakteristické a zároveň zapamatovatelné i rozpoznatelné pro klienty. Logo i název mohou sehrát významnou roli v úspěšnosti projektu.

Katalogové listy

Katalogý list je základem pro výběr nemovitosti klientem. Pokud v něm klient nenajde vše potřebné, ztrácí zájem nejen o byt, ale i o projekt. Po více než několika tisících jednání s klienty přesně vím, které informace klient v katalogovém listu musí najít a jak by měly být vyobrazené.

Webové stránky projektu

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Záběry z dronu

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Video

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál.

Vzorová smluvní dokumentace

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

MARKETING

Příprava projektu je alfou a omegou jeho úspěchu. Důkladná anlýza a následné zapracování poznatků či nápadů může trvat mnoho měsíců či let, ale rozhodně se vyplatí. Projektem nejsou jen hezké vizualizace, ale projekt musí být funkční jako celek. Počínaje přes dispozice, marketing, prodej, klientské změny až po předání jednotek.

Klienti chtějí kvalitu bez kompromisů, proto je nutné jim jí nabídnout. Pojďme do toho společně.
Rádi se podílíme na projektu od samého počátku, kdy investujeme náš čas a dlouholeté know how, protože jsme schopni se tak postavit za výsledek. Nezříkáme se odpovědnosti, ale máme rádi pravomoce.

Realitní servery

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Tematické servery

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Velko i malo formátové plachty

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Vzorový byt

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Sociální sítě

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Tištěná inzerce

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

PRODEJ JEDNOTEK PROJEKTU

Příprava projektu je alfou a omegou jeho úspěchu. Důkladná anlýza a následné zapracování poznatků či nápadů může trvat mnoho měsíců či let, ale rozhodně se vyplatí. Projektem nejsou jen hezké vizualizace, ale projekt musí být funkční jako celek. Počínaje přes dispozice, marketing, prodej, klientské změny až po předání jednotek.

Klienti chtějí kvalitu bez kompromisů, proto je nutné jim jí nabídnout. Pojďme do toho společně.
Rádi se podílíme na projektu od samého počátku, kdy investujeme náš čas a dlouholeté know how, protože jsme schopni se tak postavit za výsledek. Nezříkáme se odpovědnosti, ale máme rádi pravomoce.

Jednání se zájemci

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Podpis rezervační smlouvy

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Pomoc s financováním

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Podpis budoucí smlouvy

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Kategorizace klientských změn

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Dny otevřených dveří

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Kontrola zástavních smluv

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

Podpis kupní smlouvy

Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál 

A mnoho dalších ...

  • Selský rozum
    Software, hardware, know how, kompetence? Fajn, ale selský rozum leckdy pomůže nejvíc.
  • Empatie
    Bez ní se opravdu neobejdu, méně je někdy více a dobrý obchdoník více naslouchá, než mluví.